انتشار فصلنامه علمي عصر ارتباطات در دانشگاه آزاد واحد ميبد

محسن اقبالي خبرنگار يزدفردا؛ ويژه نامه مديريت و ارتباطات شامل مقالاتي درباره : بازاريابي و نقش آن در مديريت نشر و توزيع كتاب ، مديريت در زمينه روابط عمومي ، مديريت روابط سازماني و مديريت اطلاع رساني و كتابداري است.

شانزدهمين شماره عصر ارتباطات به صاحب امتيازي انجمن علمي ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامي واحد ميبد و مدير مسئولي و سر دبيري دكتر محمودرضا مرتضوي با همكاري اساتيد علوم ارتباطات از مراكز آموزش عالي كشور منتشر ميشود.
اين فصلنامه از سال 1381 تا كنون با تلاش دانشجويان روزنامه نگاري و حمايت معاونت پژوهش و فن آوري واحد ميبد پيرامون حوزه هاي علمي رسانه هاي جمعي ، ارتباطات انساني ، تبليغات ، روابط عمومي و خبرنگاري منتشر گرديده است.
دربخشي از سرمقاله شماره شانزدهم (بهار 1390 ) آمده است :
مفهوم سازمان رسانه و اطلاعات و ارتباطات بيان كننده مجموعه اي از اجزاي بهم پيوسته است كه اهداف و كاركردهاي هر جز در جهت اهداف كليت يا تماميت سازمان تعيين مي شود. اجزاي تشكيل دهنده بر يكديگر تاثير متقابل دارند و در تعامل با محيط پيرامون قرار مي گيرند.سازمانها بر حسب ضرورت ها و نيازهاي جامعه به وجود مي آيند و بر حسب نقش هاي خدماتي ، تجاري يا صنعتي برنامه ريزي و مهندسي مي شوند.مديريت و مهندسي سازمانها بر اساس اهداف منابع انساني ، تجهيزات ، هنجارها و ارزش هاي درون سازماني و بر مبناي وضعيت محيط پيرامون ، از طريق برنامه ريزي ، سازماندهي ، هدايت ، كنترل و نظارت به انجام مي رسد. سازمانها از آن جهت مديريت مي شوند تا در مسير مطلوب ( تحقق اهداف ) به حيات خود ادامه دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا